Sklep prowadzony jest przez RK SPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zarejestrowaną pod adresem ul. Jaśminowa 1, 11-010 Barczewo Wójtowo. NIP: 7393921685 REGON: 381902368 KRS: 0000759308
Wyłączne prawo do prowadzenia Sklepu rksport.pl ma powyżej wskazana Spółka, która jest Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem w Sklepie. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontaktowanie się na poniższe dane teleadresowe:

tel: 604 951 209
tel: 664 997 738
mail: kontakt@rksport.pl
RK Sport sp. z o.o
Jaśminowa 1, Wójtowo, 11-010 Barczewo

Formy płatności

Dokonując zakupów w naszym sklepie możesz skorzystać z następujących form płatności:

 

  1. Szybkie płatności on-line

 

Najwygodniejsza i najszybsza forma płatności. Po zakupie zostaniesz przekierowany do Twojego banku, gdzie dokonasz natychmiastowej płatności. Taka forma pozwala wysłać nam paczkę niemal natychmiastowo po dokonaniu przez Ciebie zakupu. Poprzez płatności on-line możesz zapłacić również kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

 

  1. Przelew tradycyjnyW przypadku kiedy szybka płatność nie powiedzie się, można wykonać przelew na konto zgodnie z poniższymi danymi. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczynamy realizację zamówienia.Poniżej znajdziesz dane do wpłat na konto: ING 66 1050 1764 1000 0090 8052 9416
    RK Sport sp. z o.o
    Jaśminowa 1, Wójtowo, 11-010 Barczewo, Polska
  2. Płatność przy odbiorze

Za zamówienie możesz zapłacić kartą lub gotówką bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Ci paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ przed dostawą kurier może się z Tobą kontaktować

Pamiętaj! Jeżeli zamierzasz płacić gotówką, przygotuj odliczoną kwotę płatności – kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty.

Czas realizacji zamówienia

Naszym celem jest szybka realizacja zamówień. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie ze statusem “na stanie” są faktycznie dostępne w naszym magazynie, dlatego zamówione produkty wysyłamy jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego. Dokładamy wszelkich starań, aby paczki były spakowane, wysłane i dostarczone w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia!

Czas realizacji zamówienia

Na czas potrzebny na dostarczenie Państwa zamówienia pod wskazany adres składa się czas realizacji zamówienia – kompletowanie, przygotowanie paczki do wysyłki oraz czas dostawy potrzebny firmie przewozowej na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres.

Przygotowanie zamówienia i wysyłka

W przypadku wyboru przez Państwa formy płatności szybkimi płatnościami online, przystępujemy do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, tj. po kilkunastu minutach od zakupu. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym jego zaksięgowanie następuje w przeciągu ok. 1 dnia roboczego od nadania przelewu przez Państwa.

Czas wysyłki (termin wysyłki) zamówienia jest każdorazowo określony na karcie produktu i należy do niego doliczyć czas potrzebny przewoźnikowi na doręczenie przesyłki pod wskazany adres lub do paczkomatu (czas dostawy – patrz niżej). W zależności od wybranego przez Państwa sposobu dostawy, czas dostawy przesyłki może być różny.

Czas dostawy zamówienia przez przewoźnika

Od momentu wysłania przesyłki przez obsługę naszego sklepu, firmy przewozowe potrzebują następującego czasu, aby dostarczyć przesyłkę do Ciebie:

Czas dostawy zamówienia w Polsce wynosi do 2 dni od zaksięgowania wpłaty – w dni robocze.
Czas dostawy przesyłek zagranicznych (Europa) wynosi do 5 dni roboczych, od chwili zaksięgowania wpłaty.

W dni wolne od pracy (weekendy, święta) czas realizacji liczony jest od najbliższego dnia roboczego od godziny 9.00 rano.

Paczkomaty InPost – paczka zostanie umieszczona we wskazanym przez Ciebie paczkomacie najprawdopodobniej w kolejnym dniu roboczym od nadania przesyłki (98% przesyłek dociera na następny dzień roboczy), najpóźniej na 2 dzień roboczy od nadania przesyłki.

Poczta Polskaodbiór w Punkcie – paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktów odbioru (do wyboru: placówki Poczty Polskiej, sklepy Żabka, stacje paliw Orerlan, kioski Ruch), najpóźniej na 2 dzień roboczy od nadania przesyłki.

Przesyłka kurierska (Polska) – Kurier InPost lub DPD – dostarczają paczki zazwyczaj na następny dzień roboczy od nadania przesyłki – najpóźniej na 2 dzień roboczy od nadania przesyłki.

Przesyłka kurierska (Europa) – DHL, GLS lub FedEx – czas dostawy wynosi do 5 dni roboczych od nadania przesyłki.

Odbiór osobisty (Wójtowo) – w przypadku zamówień z wybranym sposobem dostawy “odbiór osobisty”, zamówienie zostanie zrealizowane (będzie gotowe do odbioru) do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, w biurze sklepu: RK Sport sp. z o.o, Jaśminowa 1, Wójtowo, 11-010 Barczewo, Polska, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. O gotowości zamówienia do odbioru zostaniesz powiadomiony przez obsługę sklepu wiadomością SMS, email lub telefonicznie. Uwaga: prosimy o odbieranie towaru dopiero po otrzymaniu od nas wiadomości!

Prawo do odstąpienia

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (RK Sport sp. z o.o, Jaśminowa 1, Wójtowo, 11-010 Barczewo, Polska, kontakt@rksport.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną email). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać rzecz nam lub na adres: RK Sport sp. z o.o, Jaśminowa 1, Wójtowo, 11-010 Barczewo, Polska, kontakt@rksport.pl), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do:

Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

 

 

 

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: RK Sport sp. z o.o, Jaśminowa 1, Wójtowo, 11-010 Barczewo, Polska, kontakt@rksport.pl)

Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*)

Imię i nazwisko konsumenta (-ów)

Adres konsumenta (-ów)

Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Reklamacje

  1. Reklamacje Produktu są zgłaszane przez Użytkownika za pośrednictwem Sklepu. Do rozpatrzenia reklamacji zobowiązany jest Właściciel Sklepu, którego oferty dotyczy reklamacja.
    2. Reklamacja powinna zostać rozstrzygnięta w terminie czternastu dni od dnia jej zgłoszenia za pośrednictwem Sklepu. Wszelka korespondencja pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem w przedmiocie zgłoszonej przez Użytkownika reklamacji powinna odbywać się za pośrednictwem Sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    3. Wszelkie koszty związane z rozpatrzeniem reklamacji ponosi Właściciel Sklepu.
    4. Administrator Sklepu dołoży wszelkich starań, aby pochodzące od Właściciela Sklepu oferty dotyczyły Produktów o najwyższej jakości i spełniających wszelkie wymogi, w szczególności w zakresie jakości, standardu realizacji, produkcji, przetwarzania, przechowywania, opakowywania, transportu, wynikające z przepisów prawa polskiego oraz prawa Unii Europejskiej, w tym wynikające z przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, oraz przepisów regulujących kwestie związane z zasadami zdrowia publicznego (warunkami higieniczno-sanitarnymi, higieną środowiska, higieną żywności, żywienia i przedmiotów użytku).
    5. Administrator Sklepu nie ponosi wobec Użytkowników lub osób trzecich odpowiedzialności za sposób, w jaki Użytkownicy/osoby trzecie użyją Kart Podarunkowych, a także za sposób, w jaki Użytkownicy/osoby trzecie użyją Produktów nabytych od Wykonawcy w zamian za Karty Podarunkowe. Administrator Sklepu nie ponosi wobec Użytkowników lub osób trzecich odpowiedzialności za wady Produktów nabytych przez Użytkowników/osoby trzecie od Wykonawcy w zamian za Karty Podarunkowe.
    6. Administrator Sklepu odpowiada:
    – z tytułu rękojmi, gwarancji oraz uprawnień konsumenckich wynikających z umów zawartych przez Użytkowników i Wykonawcę,
    – za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania przez Wykonawcę,
    – za jakość Produktów nabytych przez Użytkowników od Wykonawcy w zamian za Karty Podarunkowe.
    7. Odpowiedzialność wobec Użytkowników/osób trzecich ponosi w tym zakresie Wykonawca.

Dodatkowe gwarancje przy sposobie sprzedaży produktów

RKsport.pl nie jest producentem Produktów i na sprzedawane produkty nie udziela dodatkowej gwarancji. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Produktu na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacje w zaksie świadczenia usług drogą elektroniczną

RKsport.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@rksport.pl

 

W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu Internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.