RZR XP Turbo S to najpotężniejszy pojazd swojej kategorii. Jako jedyny pojazd w swojej klasie posiada aktywne, elektronicznie sterowane zawieszenie Dynamix. Wyobraź sobie zawieszenie wystarczająco inteligentne, które kontroluje sygnały kierowcy i pojazdu kilkaset razy na sekunde, wystarczająco innowacyjne, aby stale dostosowywać zawieszenie podczas jazdy. Dodatkowo pojazd posiada największy skok zawieszenia w swojej klasie – 63,5cm. RZR XP Turbo S to idealne połączenie ogromnej mocy, innowacyjnego zawieszenia oraz perfekcyjnego wyważenia.
*Uwaga: Cena nie zawiera transportu, wypakowania pojazdu ze skrzyni, montażu pojazdu oraz przeglądu zerowego . Więcej szczegółów u nas w salonie
Pojemność: 925 cm3
Napęd: 4×4/2×4
Moc: 168 HP
*Więcej szczegółów u nas w salonie
Przednie Zawieszenie:
FOX 2.5 Podium Internal Bypass ze wzmocnionymi wahaczami
Skok zawieszenia 63,5cm
Tylne zawieszenie:
FOX 3.0 Podium Internal Bypass ze wzmocnionymi wahaczami
Skok zawieszenia 63,5cm
Przednie Koła: 30 x 10-R15; Goodrich
Tylne Koła: 30 x 10-R15; Goodrich
Felgi Aluminiowe
Bagażnik: 136.1 kg
Zbiornik paliwa: 36.0 L
Prześwit: 40.6 cm
Wymiary (D x S x W): 309.9 x 182.8 x 190.5 cm
Ładowność: 335,6 kg
Rozstaw osi: 228.6 cm
Masa na sucho: 794 kg
- Zawieszenie DYNAMIX
Rajdowa kierownica SPARCO
Sportowe siedzenia
Pasy bezpieczeństwa 4-punktowe Polaris
Dach aluminiowy
Nawigacja RIDE COMMAND
Doły drzwi